آخرین اخبار
کد مطلب: 124735
کسب رتبه برتر شعبه لردگان در همايش روساي موفق شعب
تاریخ انتشار : 1395/12/19
نمایش : 2306
وحيد محمدي رييس شعبه لردگان استان چهارمحال و بختياري بانک قرض الحسنه مهر ايران اقدامات مثبت صورت گرفته در راستاي دستيابي به اهداف بانک به منظور ارائه خدمات مطلوبتر به نيازمندان واقعي جامعه را تشريح کرد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از روابط عمومي و بازاريابي بانک قرض الحسنه مهر ايران، وحيد محمدي رييس شعبه لردگان بانک قرض الحسنه مهر ايران در استان چهارمحال و بختياري گفت: با اقدامات صورت گرفته و با توجه به آمار پايان بهمن ماه سال جاري تقريبا 26 درصد رشد منابع بوده که اميد است با توکل به خدا و تلاش  به رشد برنزي 30% دست يابيم.
 
محمدي با اشاره به نسبت مصارف به منابع شعبه بيان داشت: با احتساب آمار پايان بهمن ماه وبدون لحاظ آمار تسهيلات ازدواج و کميته امداد امام(ره) و بهزيستي مصارف شعبه روند مناسبي دارد.
 
رئيس شعبه لردگان بانک قرض الحسنه مهر ايران در خصوص اقدامات انجام شده در زمينه هاي جذب منابع پايدار قرض الحسنه افزود: انسانها تا زماني که تلاش مي کنند زنده و پويا هستند و سازمانها و نهادهاي مالي براي تدام فعاليت بايستي همواره با نيازهاي به روز مشتريان پاسخ مناسب دهند. همواره تلاش شده در عمل، تکريم ارباب رجوع و انجام بموقع وظايف در قبال مشتريان مورد تاکيد اساسي قرار دهيم.
 
وي در ادامه افزود: همواره سعي شده به عنوان يک مشاور مالي براي مشتري براي رفع نياز در چارچوب ضوابط اقدام شود و از مشتريان مي خواهيم افتتاح حساب قرض الحسنه را بعنوان يک ارزش اسلامي و سنت حسنه تلقي نمايند.
 
وحيد محمدي ضمن تاکيد بر اهميت بازاريابي در دستيابي به اهداف شعبه گفت: با توجه به محروم بودن منطقه از فعاليت هاي صنعتي و اينکه شغل اصلي مردم کشاورزي و دامداري مي باشد تلاشها جهت پيشبرد اهداف بانک به شکل منطقي و در راستاي شناساندن بانک به مردم صورت مي گيرد.
 
وي ادامه داد: با توجه به وضعيت منطقه کوشش زيادي در جذب اهالي کسبه و صنوف شهرستان شده و همواره اين اقدامات ادامه دارد.
 
وي درباره جايگاه تکريم ارباب رجوع گفت: ما اگر بهترين خدمات را با بهترين کيفيت به مشتريان ارائه دهيم اما نتوانيم با برقراري يک روابط منطقي و صحيح احساس هويت، وجود و اهميت را در مشتري به وجود آوريم قطعا به اهداف دست پيدا نمي کنيم. ذکر اين نکته ضروري است که انسان موجودي اجتماعي است و براي جلب رضايت پروردگار بايد احترام و ارائه خدمات مطلوب را سرلوحه کار خود قرار دهد.
 
محمدي افزود: در بحث رعايت اصول اخلاقي ما با دو وظيفه تعهد ديني و تعهد کاري مواجه هستيم. هر انساني بر حسب اعتقادات خود و اجتماع خود بايستي تعهدات اخلاقي خود را رعايت کند. اما از جنبه تعهد کاري ذکر يک نکته حائز اهميت مي باشد که مردم ما را در شهري که زندگي مي کنيم با شغلمان  و رفتارمان مي شناسند، به عبارت ديگر بخشي از شخصيت هر انساني، متاثر از کار و حرفه اوست پس براي ايجاد منافع خود و سازمان همانقدر که درمحيط کار به اصول بايستي پايبند باشيم در خارج از محيط کار هم مي بايست شخصيت حرفه اي و کاري و هويتي خويش را قدر بدانيم و قطعا رفتار هاي کارکنان در شخصيت سازمان نيز تاثير گذار است.
 
وي در رابطه با پيگيري وصول مطالبات اظهارداشت: با بررسي وضعيت مطالبات ساير بانکها در شهرستان مي توان به تلاشهاي خستگي ناپذير شعبه در اين زمينه پي برد. براي وصول مطالبات مهترين اصل اخذ ضامن مناسب و رعايت کامل بهداشت اعتباري مي باشد.
 
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس